| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Rmathijs
|
Geplaatst: 20 Mei 2008 16:47 Onderwerp: |
|
|
16 uur 47
Volume: 406.321 (Bron IEX)
R  |
|
| Naar boven |
|
 |
Rmathijs
|
Geplaatst: 20 Mei 2008 17:30 Onderwerp: |
|
|
ik heb het Versa-schip met forse tegenzin verlaten...
na wikken, wegen, meten en nog eens opnieuw gaan rekenen was het voor mij niet haalbaar om ze te houden.
De onzekerheid en onduidelijkheid waren mij te groot om er nog geld in te laten staan en proberen mijn recht te halen.
De kosten zouden waarschijnlijk hoger zijn geweest dan de opbrengst. Hiervoor heb ik wel mijn principes opzij moeten zetten, want het blijven boeven voor die 79 cent.
Zij die blijven zitten wens ik sterkte en geluk bij het behalen bvan de jackpot!
Gegroet,
R |
|
| Naar boven |
|
 |
joepie de poepie
|
Geplaatst: 20 Mei 2008 22:41 Onderwerp: tot de volgende keek |
|
|
Nou op naar de volgende ronde. Iemand een idee hoeveel stukken er nog uitstaan? Ik heb ze in ieder geval nog ben benieuwd naar het vervolg ik beschouw het VersaTel soapje maar als een groot leerproces.
Toe de Loe |
|
| Naar boven |
|
 |
Rmathijs
|
Geplaatst: 20 Mei 2008 23:23 Onderwerp: |
|
|
Op de AV hoorde ik iets van <10M aan nog uitstaande aandelen.
Daarvan is er vandaag 464k vanaf.
zijn er nog genoeg dus
SucceS met jouw strijd tegen het geboefte
R |
|
| Naar boven |
|
 |
acceleratie Master
|
Geplaatst: 21 Mei 2008 16:08 Onderwerp: |
|
|
| Rmathijs schreef: | Op de AV hoorde ik iets van <10M aan nog uitstaande aandelen.
Daarvan is er vandaag 464k vanaf.
zijn er nog genoeg dus
SucceS met jouw strijd tegen het geboefte
R |
Er zijn nog 7,365,189 aandelen niet in het bezit van Tele2. |
|
| Naar boven |
|
 |
joepie de poepie
|
Geplaatst: 21 Mei 2008 21:01 Onderwerp: de final act |
|
|
Dat zijn er inderdaad nog aardig wat....Voel ik me in ieder geval niet zo alleen. Uiteraard is hans "hakken in het zand" -U er ook altijd nog. ....toch?
Toe de Loe |
|
| Naar boven |
|
 |
Rmathijs
|
Geplaatst: 21 Mei 2008 23:50 Onderwerp: |
|
|
Hans is er nog, ja.
Strijdbaar als altijd zit ie nog steeds ingegraven.
Als één van de weinige aandeelhouders was ie de 20ste ook aanwezig.
R  |
|
| Naar boven |
|
 |
joepie de poepie
|
Geplaatst: 16 Jun 2008 21:24 Onderwerp: Hallo!?!? |
|
|
Is daar iemand? het is nu wel heel stil geworden. Iemand enig idee of en wanneer er iets gaat gebeuren?
Toe de Loe |
|
| Naar boven |
|
 |
hans-U Medior
Geregistreerd op: 7-10-2004 Berichten: 406 Woonplaats: Zevenhuizen ZH
|
Geplaatst: 17 Jun 2008 9:37 Onderwerp: Re: Hallo!?!? |
|
|
| joepie de poepie schreef: | Is daar iemand? het is nu wel heel stil geworden. Iemand enig idee of en wanneer er iets gaat gebeuren?
Toe de Loe |
hoi,
ja hoor, ik ben er nog altijd. En kijk zo af en toe of er iets gemeld is.
het ligt in de lijn der verwachtingen dat Tele2 de officiële uitrookprocedure zal gaan starten om de laatste 7 miljoen aandelen (iets van 0.7%) te bemachtigen.
Ze hebben al 120 miljoen euro uitgegeven om de hedge fondsen uit te kopen, daarna nog de nodige miljoenen aandelen op de beurs gekocht tegen dezelfde 79 cent, dus, tja, dan zul je die allerlaatste aandeeltjes ook wel willen hebben (lijkt me). Alleen niet tegen de prijs die je zelf eenzijdig vaststelt, maar tegen de prijs die een rechter uiteindelijk vast gaat stellen.
Maar waar ze op wachten? Ik weet het echt niet. Qua geld gaat het nergens meer over, ik zou er zo snel mogelijk een streep onder willen zetten als ik Tele2 was.
Maar of ze het doen, en wanneer ze het doen? Afwachten, en tot die tijd zal er niets te melden zijn.
Maakt je strategie wel gemakkelijk: je kunt niet anders dan afwachten, maar goed, ik kan sowieso niet anders, ik zit helemaal met de hakken in het zand......
groeten, Hans. |
|
| Naar boven |
|
 |
acceleratie Master
|
Geplaatst: 17 Jun 2008 9:47 Onderwerp: |
|
|
Jarnheimer vertrekt binnenkort, Koponen CEO.
2008-05-29
Harri Koponen Appointed New President and CEO of Tele2
Stockholm - Tele2 AB, ("Tele2"), (Stockholm Stock Exchange: TEL2 A and TEL2 B), today announced that the Board of Directors has appointed Harri Koponen as the new President and CEO of Tele2 AB effective from 18 August 2008. Harri Koponen succeeds Lars-Johan Jarnheimer as President and CEO. |
|
| Naar boven |
|
 |
joepie de poepie
|
Geplaatst: 24 Jun 2008 21:43 Onderwerp: |
|
|
Okee, bedankt voor de reaktie.
wacht het wel af...kan tenslotte niet anders.
Toe de Loe |
|
| Naar boven |
|
 |
asir
|
Geplaatst: 26 Jun 2008 9:22 Onderwerp: |
|
|
Belgacom neemt Tele 2 Luxemburg over van het Zweedse Tele2 Group.
Met de overname versterkt Belgacom zijn aanwezigheid in het Groothertogdom. Tele 2 Luxemburg is met 238.000 klanten de op een na grootste aanbieder van mobiele telefonie in het land. Het marktaandeel bedraagt 39%.
Verwachte synergievoordelen worden beraamd op ten minste EUR25 miljoen. Tele 2 Luxemburg behaalde in 2007 een bedrijfsresultaat voor afschrijvingen en amortisatie van goodwill van EUR31 miljoen.
Weer wat extra cash om ons op een eerlijke manier uit te kopen!  |
|
| Naar boven |
|
 |
asir
|
Geplaatst: 22 Okt 2008 12:45 Onderwerp: |
|
|
wo 22 okt 2008, 09:33 Meer winst voor telecombedrijf Tele2.
STOCKHOLM (AFN) - De Zweedse aanbieder van telecom- en internetdiensten Tele2 heeft in het derde kwartaal een winststijging geboekt van 28 procent tot 2,25 miljard kroon (223 miljoen euro). Een jaar eerder kwam het resultaat voor belastingen uit op 1,76 miljard kroon. Dat maakte Tele2 woensdag bekend. |
|
| Naar boven |
|
 |
Aluf Senior
|
Geplaatst: 23 Dec 2008 15:23 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Dat is lang geleden dat ik op het draadje geweest ben. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat !!!
Verder wens ik iedereen een genoegelijk uiteinde en een zeer voorspoedig 2009 met veel gezondheid en voorspoed. |
|
| Naar boven |
|
 |
Leonard Site Admin
|
Geplaatst: 25 Dec 2008 15:17 Onderwerp: |
|
|
Ook van mijn kant alvast de beste wensen voor 2009.  |
|
| Naar boven |
|
 |
RusNetCom Master
|
Geplaatst: 25 Dec 2008 15:27 Onderwerp: |
|
|
| Ook van deze kant de beste wensen allemaal.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ossie
|
Geplaatst: 16 Jun 2009 10:37 Onderwerp: |
|
|
| Hallo allen, vorige week een brief van de bank met de mededeling aanmelden aandelen Tele2 Netherlands voor 19 juni 10.00 uur. Bij niet aanmelden wordt Eur 0,79 per aandeel in consignatie overgemaakt. Gisteren contact gehad met de VEB en te horen gekregen dat er niets tegen te doen is. Als iemand iets anders weet hoor ik dat graag, anders meld ik ze aan en blijf in verbazing achter dat dit in Nederland mogelijk is. |
|
| Naar boven |
|
 |
joepie de poepie
|
Geplaatst: 16 Jun 2009 20:54 Onderwerp: ...euhh???? |
|
|
Toevallig vandaag weer eens gekeken op het forum. En toch weer verbazing. Brief... verplicht aanmelden ... Zegt mij allemaal niets.
Zal eens kijken of mijn bank er van weet.
Toe de Loe |
|
| Naar boven |
|
 |
hans-U Medior
Geregistreerd op: 7-10-2004 Berichten: 406 Woonplaats: Zevenhuizen ZH
|
Geplaatst: 17 Jun 2009 1:51 Onderwerp: |
|
|
| Ossie schreef: | | Hallo allen, vorige week een brief van de bank met de mededeling aanmelden aandelen Tele2 Netherlands voor 19 juni 10.00 uur. Bij niet aanmelden wordt Eur 0,79 per aandeel in consignatie overgemaakt. Gisteren contact gehad met de VEB en te horen gekregen dat er niets tegen te doen is. Als iemand iets anders weet hoor ik dat graag, anders meld ik ze aan en blijf in verbazing achter dat dit in Nederland mogelijk is. |
Het lijkt er op dat mijn vermoeden juist was : de partij die 95% of meer heeft, kan de rest uitkopen middels een uitrookprocedure. Deze was tot nog toe niet gestart. Er was een vrijbijvende koop voor 79 cent. Kennelijk is er dus nu wel een uitrookprocedure gestart. Je aandelen gaan in consignatie en je krijgt er geld voor.
De enige ontsnapping is om bezwaar aan te tekenen. Niet tegen het uitroken want dat is legaal, en ook logisch. Een bedrijf wil niet tot in lengte van jaren met een kleine minderheid opgescheept zitten.
Je kunt bezwaar aantekenen tegen de prijs die voorgesteld wordt. En daartoe moet je beroep aantekenen. En dan doet de rechter een uitspraak op basis van wat het bedrijf NU waard is. Meestal stelt de rechter een iets hoger bedrag vast, maar het kan ook lager zijn.
Betekent dat je in juridisch gedoe terecht komt. En kosten moet maken.
Als je mee kunt liften met een grote partij (VEB heeft dit wel gedaan), dan uiteraard prima, in je eentje wordt het al gauw een moeilijk (lees: duur) verhaal.
Zie ook mijn posting onder ' afscheid' met bovenstaande overwegingen.
succes, groeten, Hans. |
|
| Naar boven |
|
 |
joepie de poepie
|
Geplaatst: 19 Jun 2009 10:33 Onderwerp: squeeze out |
|
|
Helaas met Alex gebeld en die hebben het nagekeken en het betreft een automatic squeeze out. Maw helaas pindakaas zoals Hans ook al schreef. Het was in iedergeval een hele belevenis de afgelopen 7 jaar.
Toe de Loe en tot kijk als ik beleg zal het alleen via een ASN of Triodosbank zijn. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ossie
|
Geplaatst: 02 Jul 2009 15:04 Onderwerp: |
|
|
Op tijd aangeboden (18 juni) en heb de stukken nog steeds. Contact gehad met de bank Postbank/ING (23 juni) hadden geen idee wanneer ik het geld krijg in plaats van de stukken. Ik dacht altijd dat de tegenpartij de aandelen graag wilde hebben, het komt bij mij allemaal amateuristisch over. Ligt dit aan mijn bank of zijn er meer mensen met deze ervaring, of is er toch nog een partij die juridische stappen heeft ondernomen? Nu 2 juli twee weken na het aanmelden heb ik ze nog. Bijna tijd om de VEB te bellen.
Groeten |
|
| Naar boven |
|
 |
asir
|
Geplaatst: 21 Okt 2009 14:11 Onderwerp: |
|
|
STOCKHOLM (AFN) - Het Zweedse telecombedrijf Tele2, dat ook in Nederland actief is, heeft in het derde kwartaal meer winst geboekt dan een jaar eerder. Het bedrijfsresultaat steeg tot 2,4 miljard kroon (231 miljoen euro) tegen 2,2 miljard kroon een jaar eerder. Dat maakte het bedrijf woensdag 21 oktober 2009 bekend.
De omzet nam licht af tot 9,8 miljard kroon (945 miljoen euro). Tele2 zei dat op de Russische markt in het afgelopen kwartaal 1,1 miljoen nieuwe klanten zijn aangetrokken. In Zweden kwamen er 107.000 klanten bij.
Tele2 is in Nederland actief als aanbieder van vaste en mobiele telefonie en internet. Het bedrijf richt zich vooral op Oost-Europa en Rusland voor groei. Tele2 stoot daarom zijn activiteiten in andere Europese landen af. Zo verkocht het bedrijf eerder deze maand nog zijn activiteiten in Frankrijk aan Virgin Mobile.
Zo langzamerhand komt er weer vlees op de botten! Tijd voor een eerlijk bod op onze nog uitstaande aandelen. |
|
| Naar boven |
|
 |
|